RSS

RINDU

            


           Lamanya tak buka blog.. Sibuk sampai tak menyempat.. Sebenarnya xsibuk sgt pun, lebih kpada malas..haha.. Sekarang baru ada mood nk  menaip sebab dah tukar template bru.. Semngat dy lain sikit.. :D 
         Sedar tak sedar dan 2 tahun saya bertunang dengan cik suami.. Hari ni la kitorg bertunang 2 taon lepas.. 26/02/2012.. Mcam xpercaya dah lalui alam rumahtangga hampir dua tahun.. Alhamdulillah.. Semoga Allah panjangkan jodoh saya dan suami.
 
        Sepanjang dua tahun, macam2 benda da saya lalui.. Bila bahagia, bersyukur sangat bila diri ini dihargai.. Seronok plak bila suami xleyh duduk klo xde si isteri ni ha..haha.. Ari tu, saya jadi AJK ALsP, saya dan kawan2 dok sekali.. Encik Suami kena la dok kt umh kwn2 dy yg dekat2 situ.. Kitorg jarang dok jauh, rasanya mcam xpernah.. Sebab selalunya saya yang gelabah lebih..haha.. 

        Pastu, suami mesej,. dy bgtau saya kawan2 dy cakap dy mcm xtentu arah bile xda isteri.. haha.. Kemainn suka lagi I.. Bangga pun ada.. hikhik.. Yela, siang xjumpa, malam xjumpa.. Mesti la rindu.. :P..Tapi sekejap je asingnya.. Seminggu.. Lepas abes ALSP, apalagi, kitorg pergi jalan sakan la.. konon2 nk cover balik seminggu yg xjumpe tu..  ngee~~

        Ok lah,, saya ada keja lain nak buat.. Sekarang tengah practikal means keje macam biasa..hehe.. Tapi tempat keje saya santai.. Buat je ape nk buat janji keje siap! .. Next entry saya crita tempat practkal sy plak ye.. Assalamualaikum..

 
\
Mohon doa kalian supaya kami dipermudahkan urusan dan dimurahkan rezeki.. :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS