RSS

~ Pesta Buku SACC mall ~

 
 
 
 
 
Cuti minggu lepas, saya sempat pergi Pesta Buku dekat SACC mall untuk habiskan baucer buku.. Ade lagi RM50 yang xguna.. Orang bagi duit, mesti la guna.. Kalau tak de buku untuk pelajaran, bley beli buku agama atau bku motivasi.. Bagi manfaat kat kita jugak,..
Sebelum tu, memang rancang nak pergi beli buku pun tapi rancang nak pergi MPH atau Popular je nak cari buku nama-nama anak.. Dulu, pernah terjumpa buku nama-nama anak penulis dy Ustaz Sharhan Shafie, nak beli tapi macam mane ntah tak terbeli..hehe.. Mungkin mase tu tak pkir lagi nama-nama anak.. Sekarang, merata saya cari mesti xjumpa.. 
Ingat nak pergi cari buku tu dekat MPH la kononya.. Search dulu kat internet.. Tengok2 ade iklan pesta buku kat SACC mall.. Dah alang,alang nak habiskan baucer buku, pergi la SACC mall tu cari buku.. Tak de buku yang best pun.. Buku nama-nama anak tu pun xde jugak .. Buku dy macam ney.. 



 Buku ney memang terbaik.. Ustaz ney dah seap gabungkan nama-nama indah tau.. Makna dia pun cantik je.. Nak cari.. Insyaallah,, nanti nak cari sampai dapat.. ^_^
Haaa..! Walaupun saya xdapat cari buku yang saya nak tu, tapi saya dapat bergambar dengan Ustazah Fatimah Syarha.. Alhamdulillah.. memang tak sangka akan jumpa dia kat sana tau.. Masa tu tak ramai orang pun dekat ustazah tu.. Mungkin diorang tak perasan sebab ustazah duduk di booth Sinergi Ilmu.. Mula-mula segan jugak nak ambil gambar dengan dia tapi suami suruh jugak.. huhu.. Akhirnya...................................


Bersama Ustazah Fatimah Syarha

 Sejuk hati tengok dia.. Suara dia boleh melembutkan hati.. Allah.. Doakan saya jadi macam dia.. Lepas dah siap bergambar, sambung balik cari buku nama-nama anak tu.. TAPI tak jumpa.. terus tak beli buku..haha..sebab tak de buku yang menarik di hati.. Lagipun ramai orang.. Susah nak pilih.. So, kitorg balik dengan tangan kosong.. hehe.. Tak pe, nanti cari buku lain dekat MPH or Popular ye.. 


Khusyuk mencari buku tu.. :(

Terima kasih baca.. :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment