RSS

~ Cerita di Hari Sabtu ~

 
 
 
 
          Selamat malam readers.. *ade ke orang bace blog ni* :P   Last entry saya cakap nak cerita pasal tempat practikal kan,,.? Saya rase macam nak delaykan dulu sebab ade cerita lain..hehehe.. Harini punye cerita, jadi macam fresh lagi la benda ni..haha.. Nak tau cerita x? 


          Hari ni berjalan sakan tau kite.. Pergi kenduri kawin, pastu g Shah Alam nak cari baju melayu untuk adik beradik laki pakai mase kenduri nanti.. Kenduri sape? Next entry.. hahahaha.. Mula2 masuk SACC, konon2 nak cari Gene Martino.. Bersemangat cari kt situ tapi xda.. Cari la kt internet, rupanya butik di dekat Plaza Alam Sentral.. -..- 


          Jauh plak klo nak jalan ke sana. Kitorang decide g Kompleks PKNS, jalan kaki sebab sebelah je kan.. Dah cari2 satu kompleks, ade yang xde saiz, ade yang corak xcantik, ade yg xde wrna hijau.. Lastly jumpe jugak dekat tempat saya beli baju nikah.. :) .. Lame jugak memilih dekat situ.. Dah jumpa yang berkenan, dah beli baju.. Kitorang balik!! hehe.. Taklah.. 
 
 
          Si boboy adik ipar saya sibuk nk beli beg sekolah.. Sebab beg sekolah dy dah koyak.. Dasyat betul boboy ni.. Saya xtau dy buat ape dekat beg tu smpai putus.. Baru 2bulan sekolah, dah dua beg sekolah yang putus. Tadi beli yang ketiga.. T_T .. Ibu cakap dy seret aje beg tu, tadi ibu beli terus beg roda.. Senang! Harap2 dah xputus sbb tarik beg ade roda.. ;) Boboy baru darjah 1 .. :p


          Dah siap beli, singgah minum dekat The Teapot Dili dekat SACC.. Ingat nak g beli tudung untuk geng perempuan ibu, adik ipar, saya tapi suami saya ada tournament badminton dekat Rawang. So, ibu decide trus balik rumah. Dia xde la skrang ni.. Sebab tu kemainn saya menaip..haha.. Kalau dia ada, macam malu sikit.. :p .. Saya doakan dia menang untuk malam ni.. Perlawanan Persahabatan dgn budak2 Rawang katanya. 

          
          Untuk selingan cerita ni, balik dari jalan2 tadi, mengadu la kat suami konon pening kepala.. Rasa macam nk muntah.. Masa nak hantar dy depan pintu, dy pesan mcam2.. Jangan malu keluar, jangan lupa makan, jangan menangis.. haha.. Saya pun iyekan aje.. Mengadu lagi pening kepala.. Dy tnye knape macam tu? Pastu kannnnnn.. Dy pegang perut! hahaha.. Malu la...


          Tapi memang dah termuntah dalam tandas tadi.. Tapi saja xbagitau dy.. Sebab xnak dy risau.. Dy kan nak g main.. Masa suami pegang perut, terdetik rasa bahagia di hati.. Kalaulah betul ada rezeki.. Alhamdulillah sangat.. T_T .. Dah lama menanti.. Buat masa sekarang, tak nak mengharap apa2 sebab dateline lambat lagi.. Lagipun, tanda2 dah ade.. So, macam xde rezeki lagi.. Tapi tak pe,.. Alhamdulillah sebab perancangan Allah tu ada hikmah.. :) Keep smiling..


Jom tengok gmbar pulak..! 




Suami isteri yang bahagia .. :)

InsyaAllah.. sayang awak sampai ke syurga..

Gambar ni boboy cakap mulut dy tu lesung pipit..hahaha.. :p


Nyawa, cinta, hati, kasih, rindu, sayang hanya untuk suami.. Pelengkap hidup saya .. ;)


         

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment