Thursday 14 March 2013

~ feature published ~

 
 
 
 
Dah lama nak update blog ney, banyak benda nak cerita tapi assignment tak menyempat-nyempat minta disiapkan.  Menulis blog ney pun salah satu dari assignment tapi ia perlukan ketenangan hati dulu .. kalau tak,ilham dan idea nak menulis tu xdatang.. eh? Saya sudah terbabas.. ok.. balik kepada tajuk..

Saya nak cerita neyh.. I'm very excited when i'm was hearing about that. Pada suatu hari .................... * hahaha..sengal la, ok sesrius balik .. :) .. Saya punya features dah keluar Berita Harian pada 9/3/2013.. Even dah lame dipublished kan, tetap rase gumbira.. Saya hantar features tu 8/3/2013 tengah hari.. Eh2.. Bukan saya hantar, suami saya yang hantarkan features saya tu kt BH. * terima kasih abang ^_^ Pagi tu saya ade exam MUET, saya tak rasa pun features saya akan keluar sebab saya xcheck pun dengan lecterur saya. hehe.. Tapi bila da abes exam, ada seorang sahabat saya mesej, dy cakap " Tahniah Adibah, features awak keluar hari ni" ..

I'm shocked! Tapi dalam masa yang sama, rasa nak nangis, suka, nak lompat-lompat.. Boleh kata seribu rasa lah.. Pahit, manis, masam, payau.. Complete! :P .. Sambung cerita balik, masa tu jugak, I and other members rancang nak g Seremban 2, nak beli buku MUET la kononnya.. Sebelum pergi Seremban 2 tu, saya suruh suami saya berhenti mana-mana kedai sebab nak jugak beli newspaper hari tu.. Nak jugak! Lepas cari dua tiga kedai, barulah jumpa newspaper tu.. Rasanya dah pukul 12, takut jugak dah habis tapi Alhamdulillah ade lagi..
Bila dah beli, tak sabar-sabar pulak nak tengok penulisan saya tu.. * tak reti nak menyabar. ..Dah seap belek-belek BH tu sampai habis tapi tak baca pun...hahaha.. Cari features saya dulu la kan,. dan AKHIRNYA.....


Gambar senget cikit tapi tu xpemting.. ^_^

Bersyukur sangat sebab dah lepas satu assignment.. Perlu siapkan lagi satu features.. Ney assignment individu tau.. So,kena kerja keras sikit. Lagipun, sekarang dah nak habis study, lagi sibuk dengan thesisnye.. Tapi xpe, kesusahan sekarang untuk kesenangan masa depan. Bak kata pepatah " bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian" .. Nanti bila dah masuk alam pekerjaan, tak jumpa lagi dengan asiggnment yang banyak-banyak macam ni.. Mesti rindu nak belajar. Boleh tak nak belajar je kat USIM ney? .. :( .. Walaupun dah tahun 3, rasa macam baru semalam umi abah hantar untuk pendaftaran budak baru.. T_T .. 

0 comments:

Post a Comment