Friday 31 May 2013

~ Jelajah cari buku ~






 Korang ingat lagi tak entry lepas yang saya sibuk cari buku nama-nama anak tu? Kalau yang tak baca lagi, neyh entry dia.. ---->  Pesta buku SACC mall

Baru-baru ney, saya pergi MPH Alamanda sebab nak cari buku tu.. Tapi tak jugak laaa.. Stress..! ..ehh..ttibe.. haha.. Disebabkan tak de buku tu, dan saya pun nak habiskan cepat baucer buku, lagipun tarikh dia smapai 31 May je.. Saya pun cari la buku-buku  lain yang menarik.. Ada la jugak dalam sejam mencari buku.. 

Nak tau tak..?? Kitorang nak guna baucar buku tapi xbawa baucar buku,.. Nasib baik ada dalam kereta je.. Suami pun pergi la amik dekat kereta, dia suruh saya pilih dulu buku ape yang nak plih.. Saya amik satu buku je.. Buku lain macam tak best. Saya ney kalau nak baca buku, kena tengok tulisan buku tu jugak..huhu.. Encik suami amik kertas A4 dua, saya amik highlight.. Nak exam kan, nota mesti kena ada warna-warni supaya menarik..haha.. 

Oke, dah seap cari buku, kitorang pun beratur nak bayar.. Masa tengah beratur, suami tanya, matric kad du ada kt saya x..?? .. oke fine.. maksudnya tertinggal dalam kereta lagi.. Pastu,dy cakap nak g amik tapi saya xbagi.. biar saya yang amik sebab saya takut nanti bila sampai turn saya bayar, dia xdatang lagi.. haha.. Teruk tak perangai..?? ..

Saya pun cepat-cepat la pergi amik kat kereta.. Bila sampai kt MPH balik, nampak encik suami tengah bayar.. Saya confuse, boleh ke xde matric card..? Saya pun pergi kat dy, dy cakap xpe kalau xguna matric kad pun... hahaha.. *padan muka.. 

Dah seap bayar, kitorang pun balik sebab saya nak buka puasa.. :D .. Jom tengok buku apa saya beli..

Permata Hatiku untuk bakal ibu.. :)


sekali pakej dengan highlight tu.. hehe..

saje beli banyak untuk simpanan print assingment..huhu

Tu je kitorg beli.. Mohon dapat lagi baucar buku sem depan.. :) ..Thanks for reading..

0 comments:

Post a Comment