RSS

~ Kasih ibu ~

 
 
 
 
 
Semalam saya ada baca kisah tentang seorang kanak-kanak yang dah pergi menhadap Ilahi sebab penyakit yang boleh kata kritikal jugak.. Masa bace cerita, rasa sebak sangat.. Betapa tabahnya ibu dan ayah dia harungi semua ni.. Ujian Allah tu hanya untuk orang-orang yang terpilih saja kan..? Semoga mereka tabah dan bersyukur sebab ada zuriat yang sudah menanti mereka di syurga sana.. :).. Kisah tu saya baca kat sini, perginya-seorang-permata-hati-indah-al-fatihah-buat-aqil-hamzah/ ..

Hati ibu mana yang tak sedih bila kehilangan anak yang dikandung selama 9 bulan 10 hari dan ibu sanggup bertaruh nyawa untuk lahirkan anak.. Besarnya pengorbanan seorang ibu.. Semua wanita ingin menjadi seorang ibu kerana menjadi ibu adalah perasaan paling terindah dalam hidup seorag wanita.. walau sakit macam mana pun semasa melahirkan, tapi bila pandang je muka anak, terus hilang rasa sakit.. ney pengalaman orang je.. InsyaAllah nanti saya pulak akan dapat pengalaman ney.. ^_^

Lepas baca kisah tadi tu, saya terfikir yang saya tak pernah rasa kehilangan dan saya takut untuk kehilangan seseorang yang saya sayang.. Andai Allah uji saya macam tu, mampukah saya..? Allahuakbar! Mohon Allah pinjamkan kekuatan-Nya untuk saya. :) 


Sebelum tu, nak selit jugak gambar saya dengan anak-anak yang masih suci dari dosa.. :)




 
dengan sepupu yang baru lahir.. ^_^






inai masih di jari.. :P .. menjenguk sepupu baru yang lahir tarikh kitorng bersanding.. 




hakimi yang sangat comel.. putih!



si boboy yang debab dengan khayla humaira.. :)


setakat tu je untuk hari ini.. hope korang enjoy tengok gambar-gambar tu DAN biar korang rase nak baby cepat-cepat..hahaha.. :P ..






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment